August 14, 2007

Mánnodat borgemánu 13. beaivi (na, dalle goit álggahuvvui)

Odne riegáda varas duohtavuohta, eallin eallima čuovvulahttá odne: Seavdnjadaga beaivvádat viegaha, Riehttása Jipmil daraha, guhkkin lávlu sordon poehta, ja mon válddán vuosttaš lávkki amas máilbmái. Mon lean Ihpil, ja odne riegáda mu blogga.

Dál de čohkkán iežan ođđa hybelis. Áhčči mu odne doalvvui gávpogii, mu ja mu moadde oamása doalvvui stuorra, amas Romsii, ja danne čohkkán. Iežan studeantalanjas! Lean 19 jagi, ja lean ođđa eallima álggaheame!

Ja makkár eallin? In dieđe ollugen midjas mu vuordá, muhto lea áŋkke buorre dobdu. Dál mearridan visot maid dagan; goasse basan, maid boran, goasse badjánan ja maid dagan. Lea oalle friddja, muhto lea nai stuorra ovddasvástádus. Muhto: Jáhkán hástalus mu hástala. Lea visot buorrin. Lean sihkkar. Ja dan blogga bokte galggan muitalit goktes manná hástalusaiguin ja ođđa eallimiin, ja dieđun vel iežan jurdagiid leppohallat lulás davás!

Lean dál sullii guokte diimmu iežan hearra leahkán. Doppe gonnes orun sáhtán guhkás várdát láseráiggi olggos, ja lean čohkkán daid guokte diimmu beare musihka guldaleame ja várdáme. Nu hearvái, nu hearvái! Lean dieđun ovdal Romssas leahkán, máŋgii, muhto dál lea áibbas earálágan. Oidnosa man dál návddašan gullá munnje. Čuovvuvas áiggiid galgá dat mu báidnit, mon báidnit dan. Sániidan bokte galggan máilmmi boktit. Be you warned!

Ja ihttin lea vuosttaš beaivi universitehtas (na, lea vissa odne leahkán juoga formálalaš rahppan, muhto dat ii lohkko). Mieđihan dan: Lean dego čivga vuosttaš skovlábeaivvi. Balan ja illudan seammas, vuordámušat stuorat dego čuođi stálu ja beannut John Deere. Lean meineme eŋgelasgiela lohkat, dat galgá mu fágan, muhto álggus ferten dieđun váldit daid álgoábnasiid. Ja ihttin álgá ex.fac. (diđeš dontá midjas duođaid sittisdoallá)...! Muhto dál oainnán ahte lea nu maŋit ahte ii leat šat ihttin, muhto odne, nu ahte galggan nágirvárrái dál gibžut. Bibi ja gulahallat!

No comments: