September 08, 2007

Lávvardat čakčamánu 8. beaivi

Leat dál vássán máŋga beaivvi. Seavdnjadat lea gámnan saji mu eallimis. Go gohccán iđđedis lean nu lossesmielas. Lea váiban lossesmiella man in leat ovdal dobdan, ja in dieđe goktes galggan dainna birgehallat. Maŋimus beivviid lean eanas siiddas čohkkán, in leat olggos vuolgán eahkedis, vaikko muhtunládje hálidin duorastaga vuolgit sámistudeanttaid pizzaeahkedii, vaikko hálidin ikte konsertii Kaosis, vaikko dieđán ahte galggalin vuolgit olggos, leahkit sosiála, muhto in leat gierdan olbmuid sinne leahkit, in gámnna dasa vuoimmi: ságastit, moddjádit, suohtastallat, ovttastallat, in leat hálidan dan birra jurddašit ge.

Hálidan čohkkát iežan lanjas. Geahččat láseráiggi olggos. Niegadit. Musihka guldalit. Leahkit ieš. Ieš-olmmoš. Mon. Nuorra lesbálaš sáminieida máilmmiin viggame birgehallat. Guhte muhtomin jáhkká ahte lea máilmmi váhkar, ja muhtomin jáhkká iežas nu fuotni ahte hálida jápmit. Ferten smiehttat: Manin lea nu? Manin lean mon diekkár olmmoš guhte nuppi sekunddas gibžu allamus gáisái, ja nuppi fas gahččá čiekŋaleamos juvvii? Lean álo leahkán nu, muhto maŋimus vahkku lea leahkán earenoamaš seavdnjat, beaivvit maŋŋálaga seavdnjadaga ilgádis áskkis, ja go lea nu: Steven, mu partner in pain, Johnny, mu miela seismográfa, Andy, mu vára strávvi, Mike, mu eallima ritma, odne the queen is dead, ja báhcán čohkká suorganan nieiddaš eallima boatkkalis várrelanjas, ja goas galggan beassat siidii, goas galggan beassat eadnái ja áhččái, goas beasan erii? Life is very long, when you’re lonely...

No comments: